Skip to content

Emotsioonid ja elukogemused

“Parim investeering on positiivsetesse emotsioonidesse ja inimeste kontaktidesse, mitte luksasjadesse!”

MACAU 2018

Koolitasin 160 müügiliidrit 12 riigist. Tegemist oli minu loodud kogukonna Honestum Est koolitusega @Macau juulis 2018

Meil oli 160 inimest Filipiinidelt, Hongkongist, Indoneesiast, Saudi Araabiast, Dubaist, Singapur, Eesti, Šveits, Taani, Holland, Malaisia, …. Kõik Honestume Esti liikmed, peamised juhid ja riikide saadikud.

Veiko Huuse, Annika Urm, Henrik von Scheel ja tema abikaasa Marianne õpetasime ja koolitasime inimesi, kuidas olla oma elus edukam ja õnnelikum!

Honestum Est – ladina keeles Ilus Elu – on ülemaailmne kogukond, kus inimesed õpivad elama oma kõrgemaks hüvanguks, olema julge kõneleja, tegelema ettevõtlusega ja targalt investeerima. Kogukonna liikmed osalevad erinevates projektides, kus on kogukonna raha Eesty Coin ja iga projekt annetab osa tulust heategevuseks. Kas pole suurepärane?

Üks kogukonna koolitajatest oli Henrik von Scheel, rahvusvaheliselt tuntud Tööstusrevolutsioon 4.0 strateeg. Saate lugeda tema kohta, kui külastate tema veebisaiti www.von-scheel.com

394428-ikoon-550

Pildil: Henrik ja Marianne von Scheel, Annika Urm, Veiko Huuse

Henrik von Scheel on tööstusökonoomika raamatu 4.0 ja digitaalse revolutsiooni idee autor. Ta on peaesineja igal majandusfoorumil üle kogu maailma. Samuti on ta olnud aastaid WEF esineja ja koolitaja Davaosis. Ta on andnud nõu paljudele riigijuhtidele, kaasa arvatud Obama ja Trump! Ta on ka üheksa enimmüüdud majandusraamatu autor.

Mul oli au kuulata tema loengut AI ja plokiahela viimaste trendide ja põhiliste arengustrateegiate kohta.

Meil oli väga motiveeriv koolitus ja vaba aja veetmine Macaus võtmejuhtidega.

Kogu koolitus toimus Macau vanalinnas St. Pauli treppide lähedal ja St. Pauli varemete juures vabaõhusessioonis.

Henrik von Scheel, an internationally renowned business strategist

Macau on tehissaar. Sinna saab Hongkongist minna praamiga või bussiga üle tehissildade. Bussiga 35 minutit ja praamiga 1 h.

394427-ikoon-776Veneetsia Macaus

Aomen või Macau, ametlikult Hiina Rahvavabariigi Aomen erihalduspiirkond, on Hiina erihalduspiirkond Pearl Riveri suudmeala lääneküljel Lõuna-Hiinas. Elanikkonnaga 653 100 ja pindalaga  32,9 km2 (12,7 ruutmiili), see on maailma kõige tihedamini asustatud piirkond.

Aomen on Hiina, see on nagu Las Vegas USA-s, kus peamised vaatamisväärsused on kasiinod ja meelelahutus jne. Ka ostlemine on Macaus suur! Tegelikult on seal 3 erinevat saart. Ja neil on oma raha MOP ja see on sama mis Hongkongi dollarites, saate Macaus maksta mis tahes selle rahaga, kuid Hongkongis saate maksta ainult Hongkongi dollarites. Aomen oli Varem Portugali impeeriumi koloonia.

394426-ikoon-986St. Paulo otsing Macau portugali pärandis

Mind üllatas, et portugallased loobusid Macaus võimust alles 1999. aastal. Algselt hõredalt asustatud rannikusaarte kogum on sellest territooriumist saanud suur kuurortlinn ja hasartmänguturismi peamine sihtkoht. See on turismitulu saajatelt üheksandal kohal ja selle mängusektor on seitse korda suurem kui Las Vegase oma.

Alates sellest ajast räägitakse linnas kahte keelt. Hiina ja portugali keel edasi! Kuid linnas ei näinud ma seal ühtegi portugallast, 99% hiinlast ja 1% turisti väljastpoolt Hiinat. Inimesed ei rääkinud inglise keelt, ei taksojuhid ega töötajad restoranides, võib-olla 1-2 inimest hotellis.

Aomenis on Taipai saar nagu Las Vegase koopia! Ja neil on suurepärased Veneetsia ja Pariisi ning Unistuste linna hotellid, vaatamisväärsused ja poed on loomulikult kõikjal kasiinod! Veneetsia hotell on lihtsalt nii hämmastav, et annab teile veelgi parema ülevaate kui tõeline Veneetsia! See oli lihtsalt hämmastav! Vaadake allolevaid fotosid.

Pariisis, neil on Eiffeli torn, kuhu me üles läksime! Hotell on nagu Monaco kasiino ja Versaille loss!

Macau saarel külastasime hotelli Lisboa! Tundub vanim ja säravam kasiino ja hotell!!! Pilvelõhkujahoone väga eriline kuju! Keegi ei tee seda maa pärast kiiresti! Lihtsalt vaadake! Väga erilise kujuga kõrghoone ja kuldne pall esimesel 10 korrusel! ja seal nägime ka kasiinos tantsuetendust! Muidugi pole kasiinos ega näitusel pilte. Vaatasime ehk 1-2 pilti, aga see on.

Kummaline oli, et igas kaubanduskeskuses ei olnud häid restorane, vaid tänavatoit ja toiduväljak, aga mitte päris fine dining! Lihtsalt shoppamise ja kasiinoga liialdamine! Ma ei saa aru, kes seal käivad ja raha kulutavad! Hiinlastele meeldivad vist väga hasartmängud ja ostlemine ka! Turist väljast on vaid paar inimest! Kuid hasartmängude arv tõestab vastupidist.

Ma arvan, et hiinlastel pole kombeks mõnusas restoranis õhtusööki süüa või erilist sündmust tähistada! Neid on lihtsalt liiga palju ja neil pole eriti head kombed! Liiga lärmakad, ei räägi ühtegi võõrkeelt, pole kombeid, mis seal ikka! Neil puudub eurooplasele minimaalsedki käitumiskombed ja viisakus.

Tänaval kõndimine oli nii naljakas, me teame, et seal on põnevaid päris Gucci poode ja võltsitud asju! Hiinas tuntakse seda ka kui odavat päris kraami! Ma arvan, et need on võltsitud, kuid ma arvan, et inimesed, kes selles poes müüvad, ei tea, nad arvavad, et see on tõeline. Sülearvutikott maksab 1200 eur, päris poes alates 2500 eur ja võlts maksab 100- 200 eur. Nii et Hiinas on uus trend keskmise võltsbrändi jaoks! Need näevad välja head koopiad ja pood on korralik, kuid mitte nii luksuslik kui päris ja väga lihtsas piirkonnas.

Me lendasime Macausse Hongkongist, sest eelmisel päeval toimus seal ka Honestum Est kogukonna riikide juhtide koosolek.

394429-ikoon-982Hongkongi Ritz Carlton 103 korrus lõunatamas 2019

Hongkong on palju rohkem ärile orienteeritud, erinevatest rahvustest ja kultuuridest segatud inimesed. Endine UK …. liiklus on vasakpoolne. Ja neil on tõesti palju restorane, nagu meie oleme harjunud! Olime 1 päeva ka Hongkongis, meie lend läks sealt tagasi ja meil oli seal 4 ärikohtumist! Mulle meeldib Hongkong väga ja palju soojem tunne tagasi minna! Lõunat sõime 103 korrusel….. maja allkorrusel on Ritz- Carltoni hotell!

JT Foxx Mega Success Event Los Angeles 2019

Niisiis, käisin 2019. aasta novembris Los Angeleses toimuval JT Foxxi Mega Successi sündmusel esinemas ja uusi ärikokkuleppeid sõlmimas. Saabusime LA sse 1 päev enne suursündmust. Sündmuse graafik oli tihe ja mitu päeva ning mul oli ainult 1 päev vaba aega, et USA-s Los Angeleses ringi vaadata. Seal ööbisime parimas hotellis Millennium Biltmore Los Angeles.

Selle hotelli presidendisviidis on filmitud kuulus seriaal “Scandal”,  Jennifer Lopez on siin filminud oma lauluvideot laulule “Los Anillos” ja meie seal viibimise ajal käisid aktiivsed Grey Anatoomia filmivõtted. Minu kaaslane Annika Urm sai ühe peaosatäitjaga ka pildi:)

Annika Urm ja James Pickens

Pildil: Annika Urm ja James Pickens

Muidugi LA-s filmitakse pidevalt, müüakse ka igasuguseid ringreise nagu 15. võttepaikade külastust ja palju muud.

Me käisime läbi olulised kohad nagu Hollywood Boulevard, Sunset Boulevard, Santa Monica Boulevard ja Birch on kuulsa maantee 66 ja Beverly Hillsi ots.

Pärast seda läksime järgmisesse hotelli Hilton Anaheimi, kus järgmise 6 päeva jooksul toimus meil Mega Successi üritus koos JT Foxxiga, kes on rikkuselt number 1 edutreener maailmas.

See oli 6 päeva täis koolitusi, kõnesid, kuulsusi ja võrgustike loomist 2500 eduka inimesega(miljonärid ja miljardärid) 87 riigist.

Kuulsuste nimekiri oli vapustav, meil oli võimalus kuulata ja jagada ruumi Brooke Shieldsi, Jason Alexanderi, Jessica Simpsoni, Michael Douglase, Mel Gibsoni, dr Phili, Al Pacino, Sylvester Stallone’i ja paljude teiste edukate inimestega.

Mega Successi üritus oli midagi sellist, mida saab kirjeldada kui Globaalne!

JT FOXX The world's number one wealth and business coach, billionaire, entrepreneur, investor, celebrity.

Pildil vasakul Veiko Huuse ja JT Foxx Tallinnas, kus JT Foxx kutsus Veiko Huuse esinema LA sse Mega Success sündmusele.

Mis on Mega Success?

Mega Success on JT Foxxi, maailma #1 jõukuse ja äritreeneri vaimusünnitus. Seda kokkutulekut nimetatakse sageli kõigi võrgustike loomise ja äriürituste Super Bowliks, kuna see meelitab kohale rohkem kui 81 riigist ja rahvusest osavõtjaid ning igal aastal saavad külalisesinejad ja eliidi tasemel osalejad aina paremaks.

Selle ürituse idee on õppida, teenida ja tagasi pöörduda; leidke viise, kuidas teha koostööd, luua iseenda kaubamärk ja suurendada oma elu-, äri- ja netoväärtust.

Veiko Huuse stage speaker coach megasuccess 2019

Pildil: Veiko Huuse esinemas JT Foxx sündmusel 2500 le edukale ettevõtjale 87-st riigist, november 2019, USA, LA

Parim sünnipäevakink iseendale – Conrad Maldiivid Rangali saared 2017

Majesteetlik puhkus Anantara Villa Padierna Palace hotellis Marbellas 2016

Minu elustiil on seotud inimeste koolitamisega kogu maailmas ja satun tihti hotellidesse, mis võtavad heas mõttes sõnatuks ja kuhu tahan alati tagasi minna. Hotell Anantara Villa Padierna Palace on täiesti teisel tasemel.

Hotelli sisenedes meid tervitati väikese šampanjaga, tehti ringkäik villade kaunites ühisruumides ja lõpetuseks kuldnõelaga, tuppa jõudes leidsime väikese karbi 6 roosa, punased ja kollased makronid koos väikese tervituskirjaga, mille kirjutas GM Jorge Manzur.

Hotellis on uskumatult pikk nimekiri kuulsusi, kes annavad usku nende pakutavasse luksusesse.

Hommikusöögi ajal kohtusime kuulsa hispaania flamenkotantsija Joaquín Cortésiga. Lõuna ajal nägime Antonio Banderast, kes oli seal ajakirja jaoks pildistamisel.

Kuid ma arvan, et viimase aja suurim staar on Jennifer Lopez, kes oli seal hotellis vaid nädal tagasi koos kogu oma pere ja meeskonnaliikmetega – meeskonnale 30 tuba.

Ta oli seal vaid 4 päeva privaatses Obama Villas, kus on kõik vajalik lõõgastumiseks, treenimiseks ja spaa ajaveetmiseks.

Nii valmistus ta  Hispaanias Malagas Fuengirolas toimuvaks “It’s my party: The live pidustuseks”. Mis, muide, oli esimene JLo kontsert Hispaanias peaaegu kümne aasta jooksul.

Villa Padierna asub golfiväljakute ja oliivipuude keskel.

Seal on Beach Club by the Sea “club de Mar” ning Villa Padierna Paddle Club ja Racket Club, mis on avatud hiliste õhtutundideni.

Peale selle saate nautida nende golfiväljakute vaatepilti ning hotellis  Anantara Villa Padierna Palace Hotel Benahavis on suurepärased golfiväljakud! Ja eksklusiivne golfiklubihoone “Hole 55”, kust avanevad suurepärased vaated ja kõik golfituuri tippmängijad.

Kuid ma arvan, et üldise meeleolu muutis nii eriliseks ka see roheline taimestik ja loodus, mida näeb kogu aeg. Anantaras tunneb, et oleks nagu teisel planeedil.

Bitcoini kaevandusfarmi külastamine Hiinas ja ringreis 2018

Hiinas on mul sõbrad ja äripartnerid alates 2005 aastast. Hiinas olen elanud kohapeal ja töötanud. Sõpradega on selline lugu, et tõeline sõber selgub siis alles kui on elumõõnad koos üle elatud. Hiinas on mul selline sõber ja ta on väga imeline inimene. Tema kutsel käisime tema BTC kaevadusfarme vaatamas ja ta korraldas mulle Hiinas ringreisi. Mul oli kaasas ka elukaaslane Annika Urm. Külastasime kohti, kuhu turist eriti ei satu.

Esimene päev Hiinas – 1. märts Saabusime varahommikul Fu Jiani provintsi Xiameni lennujaama. Sõber ootas meid lennujaamas ja kõik läks hästi. Käisime minu sõbra Jini kodus ja jätsime oma suure pagasi tema juurde. See oli parim koht panoraamvaate saamiseks järvele ja see oli minu jaoks ilus esmamulje Xiameni linnast. Kohe sõime Starbucksis hommikusööki, mis oli ainuke asi, millest ma aru sain ja hiljem sõitsime Long Yani linna, sõime õhtust ja jalutasime ringi.

Hiinas on kõik ainult hiina keeles, ma mõtlen KÕIKE – tänavasilte, tualeti silte, toitu, numbreid jne. Põhimõtteliselt tähendab see, et kui teil pole tõlki või giidi või hiinlasest sõpra, kes räägib inglise keelt, olete eksinud ja probleemides:).

Samuti on väga raske saada välist abi, keegi ei räägi seal inglise keelt ja ma mõtlen seda tõsiselt! MITTE KEEGI! See on põhjus, miks ärimeestel on hiina keele oskus tulevikuks vajalik. Arvan, et järgmine generatsioon hakkab juba rääkima, nagu meie tõlkija Ken ütles meile, noorele põlvkonnale, kes õppis seda juba koolis. Nii et tulevikus pole see nii lootusetu.

Isegi äripartner ja sõber rääkisid ainult hiina keelt, mis muutis selle soojendavaks väljakutseks. Aga meil oli KEN, jumal tänatud, et meil oli KEN ja AITÄH KEN, et olid meie silmad ja kõrvad sellel nädalasel Hiina reisil.

Pildil: Vasakult Annika, Veiko, KEN(tõlk ja Jini sõber), Veiko parim sõber JIN, Jini onu(?:) ), teemaja perenaine:). Toimus Hiina traditsioonide ja tavade järgi tee joomine. See oli väga õpetlik ja põnev.

Hiinas on tee tõeliselt oluline mitte ainult nende kultuuri, vaid ka igapäevaelu jaoks. Seal on igal kodul, kontoril ja restoranil oma kindel teelaud ning kõik teavad, kuidas teed valmistada ja erilist teetseremooniat nautida. Sel päeval käisime ka poes, kus sõbrad meile teepakikingi tegid. Nad serveerivad teed väikestes tassides ja joovad seda väga kuumalt ja lonksudega kuni 20 korda. See konkreetne tee on valmistatud teepuu lehtedest.

Xiamen City oli positiivne üllatus! See oli lihtsalt nii puhas ja täiuslik. Seal on kõik tänavad uued, liiklus on hästi korraldatud ja isegi võsa on nii korrektselt lõigatud, et tundub kunstipärane. Ka arhitektuur ei olnud igav, need tohutud hooned olid kena välimusega ja kujundasid mõnusa miljöö.

Toit oli maitsev ja tervislik – kui rämpstoit kõrvale jätta – pean silmas ehtsat Hiina toitu.

Teine päev Hiinas – 2. märts Külastasime Xiameni linna vabakaubanduspiirkonna kontorit, käisime Gulangyu saarel ja ostsime teed. Xiameni linn on tuntud kui tee linn.

Õhtusöögiks ja lõunaks saadud toit oli väga maitsev. Nende köök sisaldab palju suppe ja aurutoitu, mis muudab nende menüü tõeliselt tervislikuks. Minu lemmikroog oli muna-tomatisupp kõigi roheliste aurutatud köögiviljadega. Jätsin esimesed kolm päeva hommikusöögi vahele või läksin lihtsalt Starbucksi. Ma ei teadnud, mida süüa. Kuid hiljem avastasin hämmastava Steam muna omleti, mis oli nii maitsev ja tervislik, et ma ei suutnud seda kordamast. Siinkohal sain aru, et Hiina toit on tehtud tuhande aasta taguste teadmiste ja traditsioonidega. Meil on Hiina köögist nii palju õppida.

Kolmandal päeval Hiinas oli meil võimalus külastada minu sõbra Crypto Currency Mining vabrikut.

Jõudsime sinna keskpäeva paiku Hunani provintsi Chen Zhou linna . See oli tõesti nagu kanad talus, kes haudusid mune.

Aga kanade asemel olid arvutikaardid. Esimene, mis lugejatele pähe tuleb, on ilmselt see, et see on ebaseaduslik. Aga üllatus! See ei ole; Miks? Noh, Hiina valitsus otsustas juba krüptoraha keelustada, kuid siis selgus, et valitsusel endal on krüptokaevandused ja need toovad riigile raha , seega jäeti see krüptoraha keelustamise plaan kõrvale. Nüüd on see teema hall ala, kus see pole ebaseaduslik ega seaduslik.

Krüptoraha kaevandamine tarbib palju elektrit ja nõuab elektrijaama. Kaevandustes kaevatakse välja Bitcoini, Dashi, Litecoini, Bitcoin Cashi ja Ethereumi.

See on keeruline ja kõrge riskiga äri, nii suure farmiga võite ekstraheerida vaid mõned Bitcoinid päevas ja teatud koguse muid münte.

Tõelised ärilepingud sünnivad erinevates kohtades viinapitsi taga – testitakse viina joomisel kui kõva mees oled:) Juuakse ikka ehtsat Hiina riisiviina, alates 42C kuni 90C kangusega. Kesk-Hiina külas einestamas laua taga Hiina riisiviina ja Baijiu ja veiniga. Laua taga istub seljaga Jini onu, kelle nime öeld ei tohi sest ta on valitsuse koostööpartner.

Hiljem külastasime minu sõbra Jini sugulasi lähedal väikeses külas ja õhtustasime päris koduses talus, sõime Hiina ehtsat kodutoitu ja veel kodus tehtud eriti kanget(puhas) 42C riisiviinaga.

Toit valmib köögis, kus on ühe panniga lõkkepliidinurk ja kõige tipuks saab selle lõkkepliidi kohal kokku suits.

Õhtusöögiks oli meil kõik võimalikud Hiina köögiviljad ja erinevad lihatüübid veiseliha ja kalaga. Pearoaks oli kanapuljong.

Iga toidu juurde serveeritakse riisi ja/või pehme seest ja krõmpsuva välisküljega saia.

Oli palju ärikohtumisi ja palju silmailu. Imeline reis ja Hiinas on palju veel vaadata ja ilma Hiinata tänane maailma majandus ei toimiks või oleks täiesti teistmoodi.